نام درس: دستیاری آموزشی – پژوهشی
هدف کلی درس
ارتقاء مهارت های آموزشی – پژوهشی دانشجوی کارشناسی ارشد و حضور مؤثر و علمی پیشرو دانشجو در فعالیت های دانشکده
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی
تعداد واحد
۲ واحد
نوع درس
عملی
نوع واحد
اصلی
پیش نیاز
ندارد
سرفصل مطالب:
دانشجو به اختیار خود می تواند یکی از اعضاء هیئت علمی گروه را به عنوان استاد درس انتخاب نماید و دانشجو باید در پروژه های آموزشی و پژوهشی استاد حضور فعال داشته و در زمینۀ تهیه پیشنهاد درس پژوهشی، تهیه پیشینه، جمع آوری داده، تحلیل داده ها و تهیه گزارش پژوهش و مقالات زیر نظر استاد مربوطه فعالیت نماید و در زمینه همکاری آموزشی نیز دانشجو در تدوین مطالب آموزش واحد درسی مقاطع کارشناسی اعم از طراحی مطلب، طراحی امتحان و تصحیح اوراق و نظارت بر فعالیت های دانشجویان کارشناسی فعال خواهد بود.