قیمت ۲۹۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر تمام صفحه محتوا
اشتراک 2دیدگاه 1936 بازدید

کلاس نکته و تست روانشناسی عمومی – مجازی

نمایش ویدیو درباره کلاس نکته و تست روانشناسی عمومی روان آموز

نمونۀ رایگان کلاس نکته و تست روانشناسی عمومی

دوره‌ی آموزش مجازی نکته و تست روانشناسی عمومی

مدرس: زهرا قاسمی

  • پوشش تمام نکات کتاب‌های هیلگارد، روانشناسی عمومی گنجی و زمینه‌ی روانشناسی سانتراک
  • طول دوره: حدودا 9 ساعت
  • بررسی سوالات کنکورهای 15 سال اخیر

معرفی دوره

درس روانشناسی عمومی، در کنکور کارشناسی‌ارشد روانشناسی گرایش عمومی، ضریب 2 دارد. نکته‌ای که به اهمیت این درس می‌افزاید، همراه‌بودن بیشتر منابع گرایش بالینی و عمومی است که باعث می‌شود نه‌تنها داوطلبان گرایش عمومی بلکه داوطلبان گرایش بالینی این درس را در کنکور پاسخ دهند و شانس خود را در گرایش عمومی نیز امتحان کنند.

حجم زیاد منابع این درس و توضیحات بسیار آن، که مورد علاقه‌‌ی طراحان سوال کنکور است، اغلب داوطلبان را در انتخاب مسیر درست سردرگم کرده‌است. ما در کلاس‌های نکته و تست روان‌آموز با راهنمایی‌های دقیق و منطقی سعی داریم شما را از این سردرگمی‌ها نجات دهیم و با شناسایی مباحث مهم و پرتکرار سال‌های قبل و آشنایی با قلم طراحان سوال در رابطه با طراحی سوالات، برای کسب درصد بالای این درس شما را یاری دهیم.

در دوره‌ی آموزشی نکته و تست روانشناسی عمومی به بررسی سوال به سوال کنکور سال‌های اخیر، تحلیل پاسخ‌ها، نکات و موضوعات مربوط به هر سوال پرداخته شده‌است. خوب است بدانید که به نقل از رتبه برترهای سال گذشته، کلاس‌های روان‌آموز می‌تواند مانند جهشی بزرگ عمل کند و درصد شما در درس عمومی را به قبل از مشاهده‌ی دوره‌ها و بعد از مشاهده‌ی دوره‌ها تقسیم کند.

نحوه‌ی دسترسی به دوره

آموزش‌ها با بهترین کیفیت ممکن در استودیو ضبط و منتشر شده‌اند. این دوره‌ی مجازی، از زمان خرید تا یک‌سال به دفعات مکرر، قابل مشاهده و دسترسی است. در این بازه یک ساله، آپدیت‌هایی به‌طور مرتب به دوره‌ها اضافه می‌شود اما شما لازم نیست فایل‌های به‌روزشده را مجددا تهیه کنید. آپدیت‌ هر دوره‌ای که خریداری کرده‌اید، به‌طور خودکار برایتان ارسال می‌شود. شما با دریافت لایسنس، برنامه را روی یک ‌دستگاه موبایل با سیستم عامل اندروید و یک ‌دستگاه رایانه با سیستم عامل ویندوز فعال می‌کنید.

همچنین پیش از خرید دوره می‌توانید نمونه‌ی کامل برخی قسمت‌های تدریس دوره‌ی مجازی نکته و تست روانشناسی عمومی را مشاهده و با آگاهی بیشتر اقدام به شرکت در کلاس کنید. پس از خرید دوره، کد فعال‌سازی و لینک برنامه‌های لازم، نمایش داده و برای شما ایمیل می‌شود.

سرفصل‌های دوره

  1. ماهیت روانشناسی
  2. بنیادهای زیستی روانشناسی
  3. رشد روانی
  4. احساس
  5. ادراک
  6. هوشیاری
  7. حافظه
  8. یادگیری و شرطی‌سازی
  9. زبان و اندیشه
  10. انگیزش
  11. هیجان
  12. هوش
  13. شخصیت
  14. فشار روانی، سلامت و مدارا
  15. درمان اختلالات روانشناختی
  16. نفوذ اجتماعی
  17. شناخت اجتماعی

1 دیدگاه برای کلاس نکته و تست روانشناسی عمومی – مجازی

  1. زکیه

    تخفیف بذارید لطفا

دیدگاه خود را بنویسید