1- تعریف روانشناسی در علوم تربیتی و ضرورت آن باری یادگیری و آموزش.
2- برگذشت روانشناختی تربیتی.
3- مسائل مورد بحث در روانشناسی تربیتی
4- ارتباط روانشناسی علوم تربیتی با علوم رفتاریدیگر
5- روانشناسی معلم
6- روانشناسی محصل
7- روانشناسی یادگیری برای معلم
1-7- تعریف یادگیری
2-7- انواع یادگیری
3-7- تئوریهای یادگیری
4-7- کاربرد تئوریهای یادگیری در آموزش و پرورش
5-7- انتقال یادگیری و آموزش
8- انگیزش در آموزش یادگیری
9- تئوریهای انگیزشی
10- تئوریهای آموزش
11- روشهای آموزش (روشهای مختلف تدریس)
12- انضباط
13- ارزشیابی یادگیری و آموزش
1- روانشناسی تربیتی دکتر علی اکبر سیف
2- روانشناسی تربیتی دکتر علی شریعتمداری
3- روانشناسی تربیتی دکتر زهره سرمد
از سال ۹۳ که روان آموز کار خود را به همت جمعی از رتبه های برتر آزمون ارشد و دکترای روانشناسی آغاز کرد، سعی کرده ایم هر سال با شناسایی نیازهای داوطلبان و سلیقه طراحان کنکور، بهترین شیوه را برای کسب بالاترین درصد ممکن در هر درس ارایه دهیم. محصول این تلاش ها، ده ها عنوان کتاب است که به تدریج طی این سال ها نگاشته شده و هرکدام هر سال بیش از هشتاد درصد سوالات کنکور را مستقیما پوشش دادهاند و مفتخریم که این کتاب ها، در کنار برنامه نارنگی و کلاس های مجازی و طرح های مشاوره، سبب شده اند که هر سال بخش بزرگی از رتبه های زیر ۱۰۰ آزمون کارشناسی ارشد و دکترای روانشناسی از همراهان روان آموز باشند و به خود میبالیم که بسیاری از رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی، به جمع همکاران روان آموز اضافه می شوند.
اجرا شده با توسط تیم توسعه محتوا و انفورماتیک موسسه روان آموز