کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی
2 واحد
نظری
اختیاری
ندارد
– بررسی نظام های تحول شناختی به صورت مقایسه ای
– بررسی نظام های تحول شخصیت به صورت مقایسه ای
– آشنایی با یافته های پژوهشی جدید در زمینه رشد
1- پورحسین ، رضا (۱۳۸۳). روانشناسی خود، تهران : انتشارات امیر کبیر.
2- محسنی، نیکچهره (۱۳۷۵). ادراک خود : از کودکی تا بزرگسالی، تهران : انتشارات بعثت.
3- منصور، محمود (۱۳۸۵). روانشناسی ژنتیک، تهران : انتشارات سمت.
4- منصور، محمود و دادستان، پریرخ (۱۳۷۶). روانشناسی ژنتیک ۲ : از روان تحلیل گری تا رفتار شناسی، تهران : انتشارات رشد
5-Damon, W; Hart, D (1991).Self – Understanding in childhood and adolescence. New York: Cambridge University press.
6- Musen, P.H.; Conger, J. J. & kagan, J. (1974). Child development and personality. New York: Harper & Row Publisher, Inc.
7- Musen, P.H.; Conger, J. J. & kagan, J. (1984). Adolescence in essentials of child development and personality. New York: Harper – Row.
از سال ۹۳ که روان آموز کار خود را به همت جمعی از رتبه های برتر آزمون ارشد و دکترای روانشناسی آغاز کرد، سعی کرده ایم هر سال با شناسایی نیازهای داوطلبان و سلیقه طراحان کنکور، بهترین شیوه را برای کسب بالاترین درصد ممکن در هر درس ارایه دهیم. محصول این تلاش ها، ده ها عنوان کتاب است که به تدریج طی این سال ها نگاشته شده و هرکدام هر سال بیش از هشتاد درصد سوالات کنکور را مستقیما پوشش دادهاند و مفتخریم که این کتاب ها، در کنار برنامه نارنگی و کلاس های مجازی و طرح های مشاوره، سبب شده اند که هر سال بخش بزرگی از رتبه های زیر ۱۰۰ آزمون کارشناسی ارشد و دکترای روانشناسی از همراهان روان آموز باشند و به خود میبالیم که بسیاری از رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی، به جمع همکاران روان آموز اضافه می شوند.