فهرست محتوا
- 1 نام درس: روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه 2
- 2 2 Child Psychology with Exceptional Needs
- 3 هدف کلی درس
- 4 توانمندسازی دانشجویان در ارزیابی، تشخیص و طبقه بندی و سبب شناسی افرادی از قبیل دچار نقص بینایی، نقص شنوایی، ناسازگار، فلج مغزی و افراد مبتلا به انواع معلولیت ها و اختلالات یادگیری، رفتاری و گفتاری، آشنایی با ویژگی های شخصیتی، هیجانی و عاطفی این افراد
- 5 مقطع تحصیلی
- 6 تعداد واحد
- 7 نوع درس
- 8 نوع واحد
- 9 پیش نیاز
- 10 سرفصل مطالب: