واحدهای درسی ارشد روانشناسی بالینی سراسری (بر اساس واحدهای درسی دانشگاه تهران)
عملی |
نظری |
تعداد واحد |
نام دروس |
2 |
2 |
آمار پیشرفته |
|
2 |
2 |
آسیب شناسی روانی پیشرفته |
|
2 |
2 |
روان داروشناسی |
|
2 |
2 |
شخصیت |
|
2 |
2 |
روش تحقیق |
|
1 |
2 |
3 |
نظریه ها و کاربرد روان درمانی |
2 |
2 |
فنون مصاحبه تشخیصی |
|
2 |
2 |
دستیاری آموزشی و پژوهشی |
|
3 |
3 |
کاربرد آزمون های عینی، فرافکن و شاختی |
|
2 |
2 |
کارورزی |
|
2 |
2 |
فنون رواندرمانی شناختی رفتاری |
|
2 |
2 |
فنون روان درمانی پویشی یا خانواده درمانی (اختیاری) |
|
6 |
پایان نامه |
واحدهای درسی ارشد روانشناسی عمومی سراسری (بر اساس واحدهای درسی دانشگاه تهران)
عملی |
نظری |
تعداد واحد |
نام دروس |
3 |
3 |
روانشناسی عمومی پیشرفته |
|
2 |
2 |
روانشناسی تجربی |
|
2 |
2 |
روانشناسی یادگیری |
|
1 |
2 |
3 |
روش های آمار پیشرفته |
3 |
3 |
روش تحقیق پیشرفته |
|
2 |
2 |
روانشناسی رشد پیشرفته |
|
2 |
2 |
پسیکوفیزیولوژی و نوروپسیکولوژی |
|
2 |
2 |
مباحث جدید در آسیب شناسی |
|
2 |
2 |
روانشناسی اجتماعی پیشرفته |
|
2 |
2 |
نظریه شخصیت |
|
2 |
2 |
انگیزش و هیجان |
|
2 |
2 |
روانشناسی کودکان استثنائی |
|
4 |
پایان نامه |