کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی کودک
1 واحد
عملی بالینی
اصلی
تشخیص و درمان اختلالات اضطرابی و خلقی، تشخیص و درمان اختلالات رفتار ایذایی
مروری بر روش های تدوین گزارش
مهارت های معرفی بیمار
توجه: دانشجو مهارت های فوق را ابتدا از طریق مشاهده ی مستقیم استاد راهنما و سپس کار با مراجعین فرا خواهد گرفت.
1. Morrison, J. et al. Interviewing children and adolescents. New York: Guilfor Press, 1999.
2. Othmer, E., and othmer, S. The clinical interview using PSM- IV. New York: American Psychiatric Press, 1994.
3. Rich, J. Interviewing children and adolescents.
4. Kapplan, HI. And Sadock, B. Synopsis of psychiatry: Behavioral sciences, clinical psychiatry. USA: Lippincott Williams & Wilkins, 2002.
از سال ۹۳ که روان آموز کار خود را به همت جمعی از رتبه های برتر آزمون ارشد و دکترای روانشناسی آغاز کرد، سعی کرده ایم هر سال با شناسایی نیازهای داوطلبان و سلیقه طراحان کنکور، بهترین شیوه را برای کسب بالاترین درصد ممکن در هر درس ارایه دهیم. محصول این تلاش ها، ده ها عنوان کتاب است که به تدریج طی این سال ها نگاشته شده و هرکدام هر سال بیش از هشتاد درصد سوالات کنکور را مستقیما پوشش دادهاند و مفتخریم که این کتاب ها، در کنار برنامه نارنگی و کلاس های مجازی و طرح های مشاوره، سبب شده اند که هر سال بخش بزرگی از رتبه های زیر ۱۰۰ آزمون کارشناسی ارشد و دکترای روانشناسی از همراهان روان آموز باشند و به خود میبالیم که بسیاری از رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی، به جمع همکاران روان آموز اضافه می شوند.