نام درس: گزارش مطالعات موردی (Case report)
هدف کلی درس
کسب مهارت های لازم جهت تدوین و ارائه گزارش مطالعات موردی
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی کودک
تعداد واحد
۱ واحد
نوع درس
عملی بالینی
نوع واحد
اصلی
پیش نیاز
تشخیص و درمان اختلالات اضطرابی و خلقی، تشخیص و درمان اختلالات رفتار ایذایی
سرفصل مطالب:
مروری بر روش های تدوین گزارش
مهارت های معرفی بیمار
توجه: دانشجو مهارت های فوق را ابتدا از طریق مشاهده ی مستقیم استاد راهنما و سپس کار با مراجعین فرا خواهد گرفت.
منابع اصلی
۱٫ Morrison, J. et al. Interviewing children and adolescents. New York: Guilfor Press, 1999.
2. Othmer, E., and othmer, S. The clinical interview using PSM- IV. New York: American Psychiatric Press, 1994.
3. Rich, J. Interviewing children and adolescents.
4. Kapplan, HI. And Sadock, B. Synopsis of psychiatry: Behavioral sciences, clinical psychiatry. USA: Lippincott Williams & Wilkins, 2002.
منابع برای مطالعه بیشتر