– مفهوم ارزشیابی آموزشی و سیر تکوینی این مفهوم
2- ارزشیابی بعنوان پژوهشی نظام یافته و مقایسه آن با تحقیق.
3- الگوهای ارزشیابی آموزشی، انواع، خصوصیات، عملکرد.
3-1- الگوهای مبتنی بر هدفها.
3-2- الگوهای مبتنی بر ملاکهای درونی.
3-3- الگوهای مبتنی بر ملاکهای بیرونی.
3-4- الگوهای تصمیمگیری.
3-5- روندهای نو.
4- ارتباط ارزشیابی و اندازهگیری
5- انواع اندازهگیریها.
6- ارزیابی موضوعاتی که قابل اندازهگیری نیستند.
7- تحلیل دادهها(کاربرد روشهای آماری)
8- طرح ارزشیابی.
9- تفسیر نتایج ارزیابی برای تصمیمگیری.
10- تحلیل هزینه فایده طرحها
بازرگانان، عباس: مقدمهای بر ارزیابی آموزشی و الگوهای آن” دانشگاه بوعلی سینا 1357.
مولا، ه . س : ارزیابی آموزشی و کاربرد آن در سوادآموزی تابعی، ترجمه دکتر عباس.
بازرگان. مرکز نشر دانشگاهی تهران، 1462.
بلوم و همکاران: ارزشیابی تکوینی و ارزشیابی عمومی، ترجمه ابراهیم عظیمی، دانشگاه تربیت معلم 55
از سال 91 که روان آموز کار خود را به همت جمعی از رتبه های برتر آزمون ارشد و دکترای روانشناسی آغاز کرد، سعی کرده ایم هر سال با شناسایی نیازهای داوطلبان و سلیقه طراحان کنکور، بهترین شیوه را برای کسب بالاترین درصد ممکن در هر درس ارایه دهیم. محصول این تلاش ها، ده ها عنوان کتاب است که به تدریج طی این سال ها نگاشته شده و هرکدام هر سال بیش از هشتاد درصد سوالات کنکور را مستقیما پوشش دادهاند و مفتخریم که این کتاب ها، در کنار برنامه نارنگی و کلاس های مجازی و طرح های مشاوره، سبب شده اند که هر سال بخش بزرگی از رتبه های زیر ۱۰۰ آزمون کارشناسی ارشد و دکترای روانشناسی از همراهان روان آموز باشند و به خود میبالیم که بسیاری از رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی، به جمع همکاران روان آموز اضافه می شوند.
تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا و محصولات برای موسسه نشر روان آموز ( 1391-1401 ) محفوظ است