کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی کودک
2 واحد
نظری-عملی
اصلی
ندارد
مختصات یک سوال علمی
روش های دستیابی به طرح یک سوال علمی
نحوه ی بررسی تاریخچه پیرامون سوال
طرح فرضیات
تعیین متغیرها
تعریف متغیرها
نحوه ی مطالعه، حذف یا کنترل متغیرها
انواع طرح های تحقیقی
تعاریف جامعه و نمونه
روش های تعیین حجم نمونه و نمونه گیری
روش اجرا
روش تجزیه و تحلیل داده ها
روش جمع بندی و نتیجه گیری از یافته ها
روش خلاصه نویسی
روش های مآخذ نویسی
روش های توجیه و لزوم اجرای یک تحقیق
زمان بندی تحقیق
برآورد هزینه ها
تدوین طرح تحقیق در فرم های طرح های پژوهشی که توسط موسسات مختلف ارائه شده اند.
1. Talley, H. H. Strupp & Butler S. F. Psychotherapy research and practice: Bridging the gap. New York: Basic Books, 1994.
2. صاحبی، ع. روش تحقیق و روانشناسی بالینی، تهرا: سمت، 1382.
3. بارکر، ک، پیسترنگ، ن، الیوت، ا (هامایاک آوادیس یانسو محمد رضا نیکخو) تهران؛ انتشارات سخن، 1380.
از سال 91 که روان آموز کار خود را به همت جمعی از رتبه های برتر آزمون ارشد و دکترای روانشناسی آغاز کرد، سعی کرده ایم هر سال با شناسایی نیازهای داوطلبان و سلیقه طراحان کنکور، بهترین شیوه را برای کسب بالاترین درصد ممکن در هر درس ارایه دهیم. محصول این تلاش ها، ده ها عنوان کتاب است که به تدریج طی این سال ها نگاشته شده و هرکدام هر سال بیش از هشتاد درصد سوالات کنکور را مستقیما پوشش دادهاند و مفتخریم که این کتاب ها، در کنار برنامه نارنگی و کلاس های مجازی و طرح های مشاوره، سبب شده اند که هر سال بخش بزرگی از رتبه های زیر ۱۰۰ آزمون کارشناسی ارشد و دکترای روانشناسی از همراهان روان آموز باشند و به خود میبالیم که بسیاری از رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی، به جمع همکاران روان آموز اضافه می شوند.
تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا و محصولات برای موسسه نشر روان آموز ( 1391-1401 ) محفوظ است