مثبتِ کتاب

ما، معتقدیم کار نوشتن کتاب‌ها هیچ‌وقت تمام نمی‌شود، حتی بعد از این‌که توی کتاب‌خانۀ شما جا گرفتند. برای همین به کتاب‌های جامعمان، یک قسمتِ به‌علاوه و ارزش‌افزوده اضافه کرده‌ایم که درقالب کیوآرکد در صفحات ابتدایی هر کتاب، می‌بینیدش. کاری که شما می‌کنید، اسکن کردن کدهاست و کاری که ما می‌کنیم، به‌روز کردنِ همیشگی کتاب‌ها. چطور؟

کنکور که برگزار شد، دست‌به‌کار آماده کردن چاپ جدید کتاب‌ها شدیم. قصدمان این بود که براساس آخرین تغییرات کنکور، کتاب‌ها را کامل کنیم تا زودتر به دست شما برسند و از درس خواندن عقب نمانید. خب همین کار را هم کردیم اما دلمان می‌خواست کتاب‌هایمان هیچ کم‌وکسری نداشته‌باشند. پس کیوآرکدها را به آن‌ها اضافه کردیم و شدیم اولین ناشر کنکوری که محتوای ارزش‌‌افزوده برای آثارش درنظر گرفته‌است. این محتوا شامل چه چیزهایی می‌شود؟

مولف‌های ما کتاب‌ها را بعد از نوشتن، به‌طور مرتب، بازبینی می‌کنند. گاهی تشخیص می‌دهند باید یک‌سری تست تألیفی به کتابی اضافه کنند. گاهی به این نتیجه می‌رسند که بعضی از بخش‌های کتاب برای فهم راحت‌تر به توضیح شفاهی نیاز دارند. گاهی تصمیم می‌گیرند نکات مکملی اضافه کنند. همۀ این‌ها در کیوآرکدها جمع می‌شوند و شما با اسکن کردن کدِ روی کتابتان، می‌توانید هم به تست‌ها و نکات تکمیلی دسترسی داشته‌باشید؛ هم اگر ویدئوی توضیحی برای درستان آماده شده‌است، تماشایش کنید. این امتیاز شامل حال چه کسانی می‌شود؟

شمایی که کتاب‌های جامع روان‌آموز را خریده‌اید، تا یک سال، می‌توانید به آپدیت‌ها دسترسی داشته‌باشید و خب، کدها بنا به ماهیتِ به‌روز بودنشان، صرفا برای داوطلبان کنکور سال جاری قابل استفاده هستند. هرچندماه یک‌بار، می‌توانید کدها را اسکن کنید تا ببینید در دلِ کتاب‌هایتان چه اتفاق تازه‌ای درحال رخ دادن است. ما هم خبر آپدیت‌ها را در همۀ شبکه‌های مجازیمان اعلام می‌کنیم.

خلاصه که ارتباط ما و شما بعد از خریدن کتاب، قطع نمی‌شود. «مثبت کتاب»، یکی از پل‌هایی است که روان‌آموز و رفقایش را به‌هم متصل می‌کند. اگر دربارۀ کتاب‌های جامع، نکته و نظری دارید که جایش در این قسمت است، با پشتیبان‌های روان‌آموز درمیان بگذارید. همکاران ما، نکات شما را به گوش مولف‌ها می‌رسانند و درصورت تأیید، به کتاب‌ها اضافه خواهندشد.

دانلود فایل ضمیمۀ کتاب آسیب‌شناسی روانی روان‌آموز