منابع ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان چیست؟ بدون شک رشتۀ روانشناسی بالینی کودک و نوجوان یکی از هیجانانگیزترین و محبوبترین گرایشها در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی است. برای موفقیت در کنکور رشته روانشناسی بالینی کودک و نوجوان ارشد چه باید کرد؟
ما در این مطلب هر آن چیزی را که برای رتبهبرتر شدن در آزمون ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان وزارت علوم 1404 نیاز است به خصوص منابع ارشد بالینی کودک و نوجوان را به شما میگوییم!
فهرست مطالب
ضرایب دروس کنکور ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان وزارت علوم
اولین قدم پیش از آشنایی با منابع کنکور ارشد روانشناسی کودک و نوجوان، شناخت دروس امتحانی رشته روانشناسی کودک و نوجوان و ضرایب مرتبط با آنهاست تا بدانید که تمرکزتان را بیشتر باید روی کدام دروس بگذارید. روانشناسی بالینی کودک و نوجوان کد ضریب 2 دارد.
به این معنا که دروس امتحانی و منابع کنکور ارشد روانشناسی کودک و نوجوان با گرایشهایی نظیر روانشناسی بالینی و علوم شناختی (گرایش توانبخشی و روانشناسی شناختی) یکسان است.
در جدول زیر با دروس امتحانی ارشد بالینی کودک و نوجوان و ضرایب آن آشنا میشوید. علاوه بر این با بررسی کارنامه رتبههای برتر روانشناسی میتوانید به میزان اهمیت هر درس پی ببرید.
جدول ضرایب دروس امتحانی کنکور ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان 1403-1404
عنوان درس | ضریب |
روانشناسي باليني | 3 |
متون روانشناسي | 2 |
روانشناسي مرضي و كودكان استثنايي | 2 |
روانشناسي رشد | 2 |
علمالنفس | 1 |
آمار و روش تحقيق | 1 |
روانشناسي فيزيولوژيك، انگيزش و هيجان | 1 |
مطلب مرتبط: منابع ارشد روانشناسی بالینی
بهترین منابع ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان 1404
حالا که از میزان اهمیت دروس روان شناسی بالینی کودک و نوجوان و ضرایب آنها آگاه شدید، لازم است که اقدام به انتخاب بهترین منابع ارشد روانشناسی برای گرایش بالینی کودک و نوجوان کنید. اما بهترین منابع ارشد روانشناسی کودک و نوجوان چه ویژگیهایی دارند؟
مجموعۀ روان آموز پس از بررسیهای لازم و مصاحبههایی که با رتبههای برتر کنکور ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان داشته است، لیستی از بهترین منابع کنکور ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان را تهیه کردهاست.
راهنمای مطالعه:
- کتابهای قرمزرنگ: اگر زمان محدودی تا کنکور دارید و پیشزمینهای در حوزۀ منابع گرایش روانشناسی کودک و نوجوان ندارید، کتابهای قرمزرنگ را مطالعه کنید.
- کتابهای سبز: اگر زمان مناسبی تا کنکور دارید علاوهبر کتابهای قرمز، کتابهای سبز را هم مطالعه کنید اما تمرکزتان بر کتابهای قرمز معطوف باشد.
- کتابهای مشکی: این کتابها رفرنسهایی هستند که طراحان کنکور از آنها استفاده میکنند. خواندن آنها ضرورتی ندارد زیرا تمامی مطالب کتابهای مشکی در کتابهای قرمز بهصورت جامعتر پوشش داده شدهاند.
![منابع ارشد روانشناسی کودک و نوجوان 1404](https://ravanamooz.ir/wp-content/uploads/2024/05/image-1024x394.webp)
روانشناسي بالينی | 20 سوال
- روانشناسی بالینی، جلد 1 و 2 روان آموز
- روانشناسی بالینی فیرس، تیموتی ترال، ترجمۀ مهرداد فیروزبخت، انتشارات رشد.
- نظریه های روان درمانی جیمز پروچاسکا، ترجمۀ یحیی سیدمحمدی، انتشارات روان.
- راهنمای سنجش روانی، گری مارنات، جلد اول و دوم، ترجمۀ حسن پاشاشریفی، انتشارات سخن
- روانشناسی بالینی پل علم و عمل، جفری کرامر، ترجمۀ مهرداد فیروزبخت، انتشارات ارسباران
- روانشناسی بالینی، سعید شاملو، انتشارات رشد
در روانشناسی بالینی 1 و 2 از کدام منابع کنکور ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان استفاده شدهاست؟
- روانشناسی بالینی فیرس. ترال. ترجمۀ فیروزبخت. انتشارات رشد.
- راهنمای سنجش روانی برای روانشناسان بالینی، مشاوران و روانپزشکان. مارنات. ویراست ششم، ترجمۀ پاشاشریفی. انتشارات سخن.
- روانشناسی بالینی آپدیت (DSM-5). گنجی. انتشارات ساوالان.
- روانشناسی بالینی: پل علم و عمل. کرامر. ویراست نهم، ترجمۀ فیروزبخت. انتشارات ارسباران.
- نظریههای رواندرمانی. پروچاسکا. سید محمدی. نظامهای رواندرمانی، تحلیل میاننظری. ترجمۀ سید محمدی. انتشارات روان.
- روانشناسی بالینی. شاملو. انتشارات رشد.
- راهنمای عملی درمان فراشناختی اضطراب و افسردگی. ولز. ترجمۀ محمدخانی. انتشارات ابنسینا.
- طرحوارهدرمانی: راهنمای کاربردی برای متخصصان بالینی. یانگ. ترجمۀ حمیدپور، حسن و اندوز، زهرا. انتشارات ارجمند.
محصولات مرتبط: کلاس روانشناسی بالینی (ویژه کنکور ارشد روانشناسی)
درصد تطابق کتاب روانشناسی بالینی روان آموز با درس روانشناسی بالینی در کنکور ارشد 1403 = 85 درصد
![منابع رشته روانشناسی بالینی کودک و نوجوان](https://ravanamooz.ir/wp-content/uploads/2023/07/منابع-متون-روانشناسی.webp)
متون روانشناسی | 25 سوال
- زبان روان آموز
- متون روانشناسی به زبان انگلیسی، یحیی سیدمحمدی، انتشارات روان. (سطح ضعیف)
- متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل. ترجمۀ مهدی گنجی، انتشارات ساوالان. (سطح متوسط)
- متون روانشناسی به زبان انگلیسی هاشمیان، کیانوش هاشمیان، انتشارات سمت. (سطح پیشرفته)
- متون و تستهای کنکورهای 20سال اخیر
در زبان روان آموز از کدام منابع کنکور ارشد روانشناسی استفاده شدهاست؟
- Raymond Murphy (2002). English grammar in use. Cambridge University Press.
- Diana Hopkins, Pauline Cullen (2007). Cambridge Grammar for IELTS Without Answers. Cambridge University Press.
- Educational Testing Service (2009). The Official Guide to the TOEFL Test. McGraw-Hill.
- Educational Testing Service (2008). The Official Guide to the New TOEFL IBT. McGraw-Hill Education
- Lin Lougheed (2016). IELTS Superpack. Barrons Educational Series.
- Els Van Geyte (2012). Collins Reading for Ielts. HarperCollins Publishers
- Betty Schrampfer Azar (2017). Understanding and Using English Grammar. CreateSpace Independent Publishing Platform.
درصد تطابق کتاب زبان روان، روانآموز با درس متون روانشناسی (زبان انگلیسی) در کنکور ارشد 1403 = 99/28 درصد
![بهترین منابع ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان](https://ravanamooz.ir/wp-content/uploads/2023/07/منابع-روانشناسی-مرضی-و-کودکان-استثنایی-روانشناسی-بالینی-کودک-و-نوجوان.webp)
روانشناسي مرضي و كودكان استثنايی | 20 سوال
آسیب شناسی روانی
- آسیبشناسی روانی روان آموز
- آسیب شناسی روانی هالجین، ترجمۀ یحیی سیدمحمدی، انتشارات روان.
- روانشناسی مرضی کودک، اریک مش، ترجمۀ پرویز شریفی درآمدی، انتشارت ویرایش.
- آسیب شناسی روانی بارلو، ترجمۀ مهرداد فیروزبخت، انتشارات رسا.
- آسیب شناسی روانی براساس DSM-5-TR. جلد اول و دوم. مهدی گنجی، انتشارات ساوالان.
- خلاصه روانپزشکی کاپلان و سادوک، رابرت بولاند: جلد اول، دوم، سوم و چهارم، ترجمۀ رضاعی، فرزین. انتشارات ارجمند.
روانشناسی کودکان استثنایی
- روانشناسی کودکان استثنایی روان آموز
- روانشناسی کودکان استثنایی براساس DSM-5، مهدی گنجی انتشارات ساوالان.
- دانش آموزان استثنایی، هالاهان و کافمن، ترجمۀ حمید علیزاده و همکاران. انتشارات ویرایش.
- روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی، بهروز میلانی فر، انتشارات قومس.
- روانشناسی و آموزش کودکان با نیازهای ویژه، علی اکبر ارجمندنیا، انتشارات سمت.
در آسیبشناسی روانی روان آموز از کدام منابع کنکور ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان استفاده شدهاست؟
- نکات تکمیلی از کتاب راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی DSM-5-TR.
- آسیبشناسی روانی براساس DSM-5. مهدی گنجی. انتشارات ساوالان.
- آسیبشناسی کودک و نوجوان: بر اساس DSM-5. گنجی. انتشارات ساوالان.
- خلاصه روانپزشکی کاپلان و سادوک: علوم رفتاری/ روانپزشکی بالینی. ویراست یازدهم، بنجامین سادوک، ترجمۀ رضاعی. انتشارات ارجمند.
- آسیبشناسی روانی بارلو. ترجمۀ فیروزبخت. انتشارات رسا.
- آسیبشناسی روانی. ریچارد هالجین ترجمۀ سیدمحمدی. انتشارات روان.
- روانشناسی مرضی تحولی از کودکی تا بزرگسالی. پریرخ دادستان انتشارات سمت.
- روانشناسی مرضی کودک. مش و اریک ولف. ترجمۀ شریفی درآمدی. انتشارات ویرایش.
- آسیبشناسی روانی کودک و نوجوان. رابرت وایس. ترجمۀ سیدمحمدی، یحیی. انتشارات ارسباران.
در روانشناسی کودکان استثنایی روان آموز از کدام منابع ارشد روانشناسی ارشد استفاده شدهاست؟
- روانشناسی کودکان استثنایی براساس DSM-5. مهدی گنجی. انتشارات ساوالان.
- آسیبشناسی روانی براساس DSM-5. مهدی گنجی. انتشارات ساوالان.
- روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی. بهروز میلانی فر. انتشارات قومس.
- روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی. سیف نراقی. نادری. انتشارات ارسباران.
- مقدمهای بر روانشناسی و آموزش و پرورش کودکان استثنائی. غلامعلی افروز. انتشارات دانشگاه تهران.
- دانشآموزان استثنایی. هالاهان و کافمن. ترجمۀ علیزاده. انتشارات ویرایش.
- خلاصه روانپزشکی کاپلان و سادوک: علوم رفتاری/ روانپزشکی بالینی. ویراست یازدهم، بنجامین سادوک، ترجمۀ رضاعی. انتشارات ارجمند.
- روانشناسی مرضی کودک. مش و اریک ولف. ترجمۀ شریفیدرآمدی. انتشارات ویرایش.
- روانشناسی آموزش کودکان با نیازهای ویژه. علیاکبر ارجمندنیا. انتشارات سمت.
- آسیبشناسی روانی کودک و نوجوان. رابرت وایس. ترجمۀ سیدمحمدی، یحیی. انتشارات ارسباران.
- روانشناسی مرضی کودک و نوجوان. رابرت وایس. ترجمۀ گنجی. انتشارات ساوالان.
درصد تطابق کتاب های آسیب شناسی روانی و کودکان استثنایی روان آموز با درس روانشناسی مرضی و کودکان استثنایی در کنکور ارشد 1403 = 85 درصد
![منابع درس روانشناسی رشد بالینی کودک و نوجوان](https://ravanamooz.ir/wp-content/uploads/2023/07/منابع-روانشناسی-رشد-کودک-و-نوجوان.webp)
روانشناسي رشد | 20 سوال
- روانشناسی رشد 1 و 2 روان آموز
- نظریههای رشد کرین: مفاهیم و کاربردها. ویلیام کرین، ترجمۀ غلام رضا خویینژاد، انتشارات رشد.
- روانشناسی رشد و تحول انسان پاپالیا، ترجمۀ داوود عرب قهستانی، انتشارات رشد.
- روانشناسی ژنتیک 2: نظامهای تحولی از روانتحلیلگری تا رفتارشناسی و نظامهای عینی، محمود منصور و پریرخ دادستان، انتشارات رشد.
- روانشناسی ژنتیک: تحول روانی از تولد تا پیری، محمود منصور، انتشارات سمت.
- روانشناسی رشد لورا برک، جلد اول و دوم ترجمۀ یحیی سیدمحمدی. انتشارات ارسباران.
در روانشناسی رشد 1 و 2 روان آموز از کدام منابع کنکور ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان استفاده شدهاست؟
- نظریههای رشد کرین: مفاهیم و کاربردها. ویراست ششم، ترجمۀ خوینژاد، غلامرضا و رجایی، علیرضا. انتشارات رشد.
- روانشناسی ژنتیک: تحول روانی از تولد تا پیری. محمود منصور. انتشارات سمت.
- روانشناسی ژنتیک 2: نظامهای تحولی از روانتحلیلگری تا رفتارشناسی و نظامهای عینی. منصور و دادستان. انتشارات رشد.
- روانشناسی رشد: از لقاح تا کودکی. لورا برک. ترجمۀ سیدمحمدی، یحیی. جلد اول. انتشارات ارسباران.
- روانشناسی رشد: از نوجوانی تا پایان زندگی. لورا برک. ترجمۀ سیدمحمدی. جلد دوم. انتشارات ارسباران.
- روانشناسی رشد و تحول انسان. پاپالیا. ترجمۀ عرب قهستانی، داوود و دیگران. انتشارات رشد.
درصد تطابق کتاب روانشناسی رشد روانآموز جلد 1 و 2 با درس روانشناسی رشد در کنکور ارشد 1403 = 95 درصد
![بهترین کتاب ها برای ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان](https://ravanamooz.ir/wp-content/uploads/2023/07/منابع-علم-النفس-کودک-و-نوجوان.webp)
علمالنفس | 15 سوال
- علمالنفس به زبان سادۀ روان آموز
- روانشناسی شخصیت از دیدگاه اسلامی، علی اصغر احمدی، انتشارات امیرکبیر.
- علمالنفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی، محمدباقر کجباف، انتشارات روان.
- علمالنفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی، شکوه السادات بنی جمالی و حسن احمدی، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
- علمالنفس از دیدگاه اندیشمندان مسلمان، رحیم نازوئی نصرتی و حسن عبدی، انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه.
در علمالنفس روان آموز از کدام منابع کنکور ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان وزارت علوم استفاده شدهاست؟
- قرآن کریم
- روانشناسی شخصیت از دیدگاه اسلامی. احمدی. انتشارات امیرکبیر.
- روانشناسی از دیدگاه دانشمندان اسلامی. اژهای. دفتر نشر فرهنگ اسلامی.
- علمالنفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی و تطبیق آن با روانشناسی جدید. بنی جمالی. انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
- روانشناسی از دیدگاه غزالی و دانشمندان اسلامی. حجتی. دفتر نشر فرهنگ اسلامی.
- شیخ بهایی، کشکول، جلد 1.
- بدایهالحکمه. طباطبایی. ترجمۀ شیروانی. انتشارات دارالعلم.
- نهایهالحکمه. طبابایی. ترجمۀ تدین. مرکز نشر دانشگاهی.
- روانشناسی از دیدگاه غزالی و دانشمندان اسلامی: مفهوم نفس و روان انسان. عثمان. تهران: دفتر نشر فرهنگ اسلامی.
- علم النفس کجباف (علمالنفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی؛ روانشناسی اسلامی). انتشارات روان.
- فلسفه اخلاق. مطهری. انتشارات صدرا.
- فطرت. مطهری. انتشارات صدرا.
- روانشناسی از دیدگاه دانشمندان مسلمان. نجاتی. ترجمۀ بهشتی. انتشارات رشد.
درصد تطابق کتاب علم النفس به زبان ساده روان آموز با درس علم النفس در کنکور ارشد 1403 = 100 درصد
![منابع درس آمار و روش تحقیق روانشناسی بالینی کودک و نوجوان](https://ravanamooz.ir/wp-content/uploads/2023/07/منابع-آمار-و-روش-تحقیق-کودک-و-نوجوان.webp)
آمار و روش تحقيق | 20 سوال
- اگر برای این درس، کلاس آموزشی میگذرانید، اولویت مطالعه با جزوۀ کلاسی یا منبع موردنظر استادتان است؛ در غیر اینصورت کتاب مقابل را مطالعه کنید: آمار و روش تحقیق، کلثوم امیری، انتشارات مدرسان شریف
- احتمالات و آمار کاربردی در روانشناسی و علوم تربیتی، علی دلاور، انتشارات رشد.
- روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی، علی دلاور، انتشارات ویرایش.
- روشهای تحقیق در علوم رفتاری، زهره سرمد، انتشارات آگه.
- روشهای تحقیق در علوم رفتاری، رمضان حسن زاده، انتشارات ساوالان.
![منابع درس روانشناسی فیزیولوژیک و انگیزش و هیجان مخصوص بالینی کودک و نوجوان](https://ravanamooz.ir/wp-content/uploads/2023/07/منابع-روانشناسی-فیزیولوژیک-و-انگیزش-و-هیجان-بالینی-کودک-و-نوجوان.webp)
روانشناسي فيزيولوژيك، انگيزش و هيجان | 15 سوال
روانشناسی فیزیولوژیک
- روانشناسی فیزیولوژیک روان آموز
- روانشناسی فیزیولوژیک، محمدکریم خداپناهی، انتشارات سمت.
انگیزش و هیجان
- انگیزش و هیجان روان آموز
- انگیزش و هیجان، مارشال ریو، ترجمۀ یحیی سیدمحمدی، انتشارات ویرایش.
- انگیزش و هیجان خداپناهی، انتشارات سمت.
در روانشناسی فیزیولوژیک و انگیزش و هیجان روان آموز از کدام منابع استفاده شدهاست؟
- روانشناسی فیزیولوژیک، خداپناهی. ویراست سوم. انتشارات سمت.
- فیزیولوژی اعصاب و غدد درونریز، حائری روحانی. انتشارات سمت.
- مقدمات نوروسایکولوژی، معظمی. انتشارات سمت.
- انگیزش و هیجان، ریو. ترجمۀ سیدمحمدی، یحیی. انتشارات ویرایش.
- انگیزش و هیجان، خداپناهی. انتشارات سمت.
درصد تطابق کتاب های روانشناسی فیزیولوژیک و انگیزش و هیجان روان آموز با درس فیزیولوژیک، انگیزش و هیجان در کنکور ارشد 1403 = 93/3 درصد
خرید منابع کنکور ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان
منابع کنکور ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان را شناختید. حالا از کجا میتوانید این منابع را در سریعترین زمان و با کمترین دردسر تهیه کنید؟ روان آموز با بیش از 10 سال همراهی با داوطلبان کنکور ارشد روانشناسی همیشه و هرجا در کنار شماست.
شما میتوانید هرکدام از منابع ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان را که به آنها نیاز دارید، از سراسر ایران بهصورت آنلاین در فروشگاه روان آموز سفارش دهید و در سریعترین زمان ممکن دریافت کنید. برای مشاهده و سفارش منابع به لینک فروشگاه مراجعه کنید.
ظرفیت پذیرش دانشگاهها در رشته روانشناسی بالینی کودک و نوجوان 1403-1404
در رابطه با ظرفیت پذیرش روانشناسی بالینی کودک و نوجوان باید بگوییم که هر ساله، رشته روانشناسی بالینی کودک و نوجوان در دانشگاههای کشور تعداد بسیار محدودی داوطلب میپذیرد. در ادامه میتوانید جدول مقایسۀ ظرفیت پذیرش این رشته در سال 1402 و 1403 و لیستی از دانشگاههای پذیرنده کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان را مشاهده کنید.
ضرایب | 2 | ||
گرایش | روانشناسی بالینی کودک و نوجوان | ||
سال کنکور | 1402 | 1403 | |
روزانه | تهران | – | 10 |
کلانشهر | 5 | 11 | |
شهرستان | – | – | |
مجموع روزانه | 5 | 21 | |
شبانه | تهران | – | 5 |
کلانشهر | 3 | 4 | |
شهرستان | – | – | |
مجموع شبانه | 3 | 9 | |
مجموع روزانه و شبانه | 8 | 30 | |
پردیس | تهران | – | 4 |
کلانشهر | 10 | 6 | |
شهرستان | – | – | |
مجموع پردیس | 10 | 10 | |
سایر | پیامنور | 20 | 20 |
مجازی پیامنور | – | – | |
غیرانتفاعی | 40 | 40 | |
مجازی غیرانتفاعی | – | – | |
مجازی دولتی | – | – | |
مجموع سایر | 40 | 60 | |
مجموع کل گرایش | 78 | 100 |
جدول ظرفیت پذیرش ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان 1403
![جدول ظرفیت پذیرش ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان 1403](https://ravanamooz.ir/wp-content/uploads/2024/06/ظرفیت-پذیرش-ارشد-بالینی-کودک-و-نوجوان-1403.webp)
جزوات روانشناسی بالینی کودک و نوجوان کنکور ارشد
اگر زمانتان برای درس خواندن محدود است و فرصت جزوهبرداری یا خلاصهنویسی ندارید، هیچ نگران نباشید! ما به فکر شما هستیم. روان آموز برای مهمترین دروس امتحانی رشتههای روانشناسی از جمله ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، جزواتی تهیه کردهاست که میتوانند به شما در صرفهجویی در زمان کمک شایانی کنند.
این جزوات کنکوری هم بهصورت الکترونیک و هم بهصورت چاپی قابل دریافت هستند. در میان فایلهای روان آموز، جزوههای مناسب رشته روانشناسی بالینی از این قرارند: خلاصۀ انگیزش و هیجان ریو، خلاصۀ روانشناسی رشد پاپالیا، نمونه سوالات آسیبشناسی، نمونه سوالات روانشناسی بالینی فیرس و… . برای دریافت جزوات بر روی لینک زیر کلیک کنید.
کتابهای جامع کنکور ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان
کتابهای سبزرنگی که بالاتر در بخش منابع معرفی کردیم، همان کتابهای جامع روان آموز هستند. این کتابها پس از بررسی کنکور سالهای گذشته، بررسی کامل رفرنسها، مصاحبه با رتبههای برتر روانشناسی، مشورت با اساتید این حوزهها و… تهیه شدهاند. درواقع نکتهای وجود ندارد که از دید مولفان این کتابها پنهان ماندهباشد و تمامی مطالب مهم روانشناسی بالینی کودک و نوجوان در این کتابها ذکر شدهاند.
به همین خاطر شما تنها با مطالعۀ یک کتاب از مطالعۀ چندین کتاب قطور بینیاز میشوید. شما میتوانید پیش از تهیۀ کتابهای جامع روان آموز بخشی از این کتابها را بهعنوان نمونه و رایگان دریافت کنید و سپس درصورت تمایل، اقدام به خرید کنید. برای دریافت فایل نمونه کتاب و خرید به لینک زیر مراجعه کنید.
کلاسهای کنکور ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان
فاتحان کنکور ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان آن را تشبیه به مسابقات ورزش سهگانه میکنند که برای هر یک از مراحل آن باید تجهیزات لازم را داشت. در مرحلۀ اول برای پاسخگویی به سؤالات و ابهامات استفاده از خدمات مشاورۀ کنکور ارشد روانشناسی، در میانۀ راه که خستگی مرحلۀ اول و مسیر طولو دراز باقیمانده ممکن است داوطلب را خسته کند، راه میانبری به اسم پکیج کامل کلاسهای کنکور ارشد روانشناسی بالینی به او کمک میکند تا مطالب را بهتر و آسانتر یاد بگیرد. در مرحلۀ پایانی نیز آزمونهای آزمایشی جامع روان آموز، به کمک او میآید تا با سنجش توانمندیهای خود و تقویت نقاط ضعف، با حداکثر توان به سمت نقطۀ پایان حرکت کند.