کنکور ارشد 1403، در راه است. اواخر آذرماه برای کنکور ارشد ثبتنام میکنید و در روزهای اولیهی اسفندماه سر جلسه خواهیدنشست. ولی خب اوضاع به سادگی این یک خط نیست. تا رسیدن به موعد ثبتنام و نشستن سر جلسهی کنکور، مسیر طولانی و پرپیچوخمی پیشروست؛ چی بخوانیم و چقدر بخوانیم؟ از کجا شروع کنیم و چطور پیش برویم؟ چطور از تجربهی کسانی که پیش از ما این راه را طی کردهاند، استفاده کنیم؟ خب روان آموز اینجاست که در روزهای پر از چالش و علامت سوالی که در پیش دارید، همراهتان باشد. شما که درحال خواندن این مطلبید، قرار است خودتان را برای ارشد رشتهی روانشناسی بالینی آماده کنید؛ پس در قدم اول باید بدانید منابع کنکور ارشد روانشناسی بالینی کدامها هستند، منابع وزارت علوم و وزارت بهداشت چه فرقی با هم دارند، هر درس چه ضریبی دارد و تعداد سوالات کنکور ارشد روانشناسی بالینی به تفکیک درسها به چه صورت است. به همهی این سوالات در ادامهی مطلب پاسخ خواهیمداد. خیالتان راحت! بعد از بستن این صفحه، هرآنچه برای آمادگی کنکور نیاز خواهیدداشت، توی مشتتان است. شروع کنیم؟
فهرست مطالب
ضرایب دروس کنکور ارشد روانشناسی بالینی
از آن جایی که شما ایستادهاید، اوضاع کمی ترسناک است؛ هنوز شروع به درس خواندن نکردهاید و قابل درک است که حجم زیاد کتاب و جزوهها باعث دلهرهتان بشود؛ همهی منابع موجود را باید بخوانم؟ با کدام یکی شروع کنم؟ راه ندارد بعضی از درسها را بیخیال شوم؟ خب برای اینکه شروعی اصولی داشتهباشیم، قبل از هر چیز باید بدانیم با منابع چندچندیم. برای فهمیدنش هم میرویم سراغ ضرایب درسها. وقتی برایمان روشن باشد که هر درس، چه ضریبی و بهعبارت دیگر چه اهمیتی دارد، میتوانیم بهتر برنامهریزی کنیم.
ضرایب دروس کنکور ارشد روانشناسی بالینی، وزارت علوم
عنوان درس | ضریب |
1) روانشناسي باليني | 3 |
2) متون روانشناسي | 2 |
3) روانشناسي مرضي و كودكان استثنايي | 2 |
4) روانشناسي رشد | 2 |
5) علمالنفس | 1 |
6) آمار و روش تحقيق | 1 |
7) روانشناسي فيزيولوژيك، انگيزش و هيجان | 1 |
منابع کنکور ارشد روانشناسی بالینی وزارت علوم
حالا که با دروس لازم برای ارشد روانشناسی بالینی آشنا شدیم و میدانیم کدام درسها نقش تعیینکنندهتری در نتیجهی آزمون ارشد دارند، وقت معرفی بهترین منابع کنکور ارشد روانشناسی برای گرایش بالینی است. طراحان کنکور، هرسال یکسری کتاب مرجع (منابع پایهای که بهطور جامع و مفصل، سرفصلهای مربوط به هر درس را پوشش میدهند.) را جلوی رویشان میگذارند و شروع میکنند به نوشتن سوالات. خب این کتابها کداماند؟ ما باید همهشان را بخوانیم؟ از هر درس، چندتا سوال طرح میشود؟ برویم جواب این سوالات را پیدا کنیم.
(راهنمای مطالعه: اگر وقتتان محدود است، فقط منابع سبزرنگ را بخوانید. اگر بهاندازهی کافی وقت دارید، منابع آبیرنگ را هم یکدور بخوانید و در مرورهای بعدی، فقط برای منابع سبز وقت بگذارید. منابع مشکیرنگ، در کتابهای روان آموز، پوشش داده شدهاند و لازم نیست زمانتان را صرف آنها کنید. معرفی کردنشان صرفا برای آشنایی بیشتر شما با رفرنسهای طراحان کنکور است.)
روانشناسي بالينی| 20 سوال
- روانشناسی بالینی، جلد 1و2 روان آموز
- پروچاسکا، جیمز و نورکراس، جان. نظریههای رواندرمانی: نظامهای رواندرمانی، تحلیل میاننظری. ترجمهی سیدمحمدی، یحیی. (1401). تهران: انتشارات روان.
- ترال، تیموتی و پرینستاین، میچل. روانشناسی بالینی فیرس. ترجمهی فیروزبخت، مهرداد. (1401). تهران: انتشارات رشد.
- مارنات، گری گراث و رایت، جردن. راهنمای سنجش روانی برای روانشناسان بالینی، مشاوران و روانپزشکان. ویراست ششم، ترجمهی پاشاشریفی، حسن و نیکخو، محمدرضا. (1401). تهران: انتشارات سخن.
- اوتمر، اکهارد و اوتمر، زیگلیند. اصول مصاحبهی بالینی براساس DSM-5. ترجمهی نصراصفهانی، مهدی. (1401). تهران: انتشارات ارجمند.
در روانشناسی بالینی 1 و 2 از کدام منابع استفاده شدهاست؟
- ترال، تیموتی و پرینستاین، میچل. روانشناسی بالینی فیرس. ترجمهی فیروزبخت، مهرداد. (1401). تهران: انتشارات رشد.
- مارنات، گری گراث و رایت، جردن. راهنمای سنجش روانی برای روانشناسان بالینی، مشاوران و روانپزشکان. ویراست ششم، ترجمهی پاشاشریفی، حسن و نیکخو، محمدرضا. (1401). تهران: انتشارات سخن.
- گنجی، مهدی. روانشناسی بالینی آپدیت (DSM-5)، (1401). تهران: انتشارات ساوالان.
- کرامر، جفری و برنستاین، داگلاس. روانشناسی بالینی: پل علم و عمل. (1400). ویراست نهم، ترجمهی فیروزبخت، مهرداد. تهران: انتشارات ارسباران.
- پروچاسکا، جیمز و نورکراس، جان. نظریههای رواندرمانی: نظامهای رواندرمانی، تحلیل میاننظری. ترجمهی سیدمحمدی، یحیی. (1401). تهران: انتشارات روان.
- شاملو سعید. روانشناسی بالینی. (1401). تهران: انتشارات رشد.
- ولز، آدریان. راهنمای عملی درمان فراشناختی اضطراب و افسردگی. ترجمهی محمدخانی، شهرام. (1396). تهران: انتشارات ابنسینا.
- یانگ، جفری و همکاران. طرحوارهدرمانی: راهنمای کاربردی برای متخصصان بالینی. ترجمهی حمیدپور، حسن و اندوز، زهرا. (1401). تهران: ارجمند.
متون روانشناسی| 30 سوال
لیل، لیندا. متون روانشناسی به زبان انگلیسی. ترجمهی گنجی، مهدی. (1401). تهران: انتشارات ساوالان.
سرچ مطالب انگلیسی از مباحث مطالعاتی از منابع مختلف مثل ویکیپدیا، مقالات و…
در زبان روان آموز از کدام منابع استفاده شدهاست؟
- Raymond Murphy (2002). English grammar in use. Cambridge University Press.
- Diana Hopkins, Pauline Cullen (2007). Cambridge Grammar for IELTS Without Answers. Cambridge University Press.
- Educational Testing Service (2009). The Official Guide to the TOEFL Test. McGraw-Hill.
- Educational Testing Service (2008). The Official Guide to the New TOEFL IBT. McGraw-Hill Education
- Lin Lougheed (2016). IELTS Superpack. Barrons Educational Series.
- Els Van Geyte (2012). Collins Reading for Ielts. HarperCollins Publishers
- Betty Schrampfer Azar (2017). Understanding and Using English Grammar. CreateSpace Independent Publishing Platform.
روانشناسي مرضي و كودكان استثنايی| 20 سوال
- آسیبشناسی روانی روان آموز
- گنجی، مهدی. آسیبشناسی روانی براساس DSM-5. (1401). تهران: انتشارات ساوالان.
- بارلو، دیوید و دیوراند، مارک. آسیبشناسی روانی. ترجمهی فیروزبخت، مهرداد. (1402). تهران: انتشارات رسا.
- سادوک، بنجامین و همکاران. خلاصه روانپزشکی کاپلان و سادوک: علوم رفتاری/ روانپزشکی بالینی. ویراست یازدهم، ترجمهی رضاعی، فرزین. (1400). تهران: انتشارات ارجمند.
- هالجین، ریچارد و ویتبورن، سوزان. آسیبشناسی روانی: دیدگاههای بالینی دربارهی اختلالات روانی براساس DSM-5 (متن کامل جلد 1 و 2). ویراست نهم، ترجمهی سیدمحمدی، یحیی. (1401). تهران: انتشارات روان.
- روانشناسی کودکان استثنایی روان آموز
- گنجی، مهدی. روانشناسی کودکان استثنایی براساس DSM-5. (1401). تهران: انتشارات ساوالان.
- هالاهان، دانیل و کافمن، جیمز. دانشآموزان استثنایی. ویراست نهم، ترجمهی علیزاده، حمید و همکاران. (1401). تهران: انتشارات ویرایش.
- میلانیفر، بهروز. روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی. (1400). تهران: انتشارات قومس.
- سیف نراقی، مریم و نادری، عزتا… . روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی. (1401). تهران: انتشارات ارسباران.
در آسیبشناسی روانی روان آموز از کدام منابع استفاده شدهاست؟
- گنجی، مهدی. آسیبشناسی روانی براساس DSM-5. (1401). تهران: انتشارات ساوالان.
- گنجی، مهدی. آسیبشناسی کودک و نوجوان: بر اساس DSM-5. (1401). تهران: انتشارات ساوالان.
- سادوک، بنجامین و همکاران. خلاصه روانپزشکی کاپلان و سادوک: علوم رفتاری/ روانپزشکی بالینی. ویراست یازدهم، ترجمهی رضاعی، فرزین. (1400). تهران: انتشارات ارجمند.
- بارلو، دیوید و دیوراند، مارک. آسیبشناسی روانی. ترجمهی فیروزبخت، مهرداد. (1402). تهران: انتشارات رسا.
- هالجین، ریچارد و ویتبورن، سوزان. آسیبشناسی روانی: دیدگاههای بالینی دربارهی اختلالات روانی براساس DSM-5 (متن کامل جلد 1 و 2). ویراست نهم، ترجمهی سیدمحمدی، یحیی. (1401). تهران: انتشارات روان.
- دادستان، پریرخ. روانشناسی مرضی تحولی از کودکی تا بزرگسالی. (1398). تهران: انتشارات سمت.
- مش، اریک و ولف، دیوید. روانشناسی مرضی کودک. ویراست ششم، ترجمهی شریفیدرآمدی، پرویز و دیگران. (1396). تهران: انتشارات ویرایش.
- وایس، رابرت. آسیبشناسی روانی کودک و نوجوان. ویراست سوم، ترجمهی سیدمحمدی، یحیی. (1399). تهران: انتشارات ارسباران.
در روانشناسی کودکان استثنایی روان آموز از کدام منابع استفاده شدهاست؟
- گنجی، مهدی. روانشناسی کودکان استثنایی براساس DSM-5. (1401). تهران: انتشارات ساوالان.
- گنجی، مهدی. آسیبشناسی روانی براساس DSM-5. (1401). تهران: انتشارات ساوالان.
- میلانیفر، بهروز. روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی. (1400). تهران: انتشارات قومس.
- سیف نراقی، مریم و نادری، عزتا… . روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی. (1401). تهران: انتشارات ارسباران.
- افروز، غلامعلی. مقدمهای بر روانشناسی و آموزش و پرورش کودکان استثنائی. (1401). تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
- هالاهان، دانیل و کافمن، جیمز. دانشآموزان استثنایی. ویراست نهم، ترجمهی علیزاده، حمید و دیگران. (1401). تهران: انتشارات ویرایش.
- سادوک، بنجامین و همکاران. خلاصه روانپزشکی کاپلان و سادوک: علوم رفتاری/ روانپزشکی بالینی. ویراست یازدهم، ترجمهی رضاعی، فرزین. (1400). تهران: انتشارات ارجمند.
- مش، اریک و ولف، دیوید. روانشناسی مرضی کودک. ویراست ششم، ترجمهی شریفیدرآمدی، پرویز و دیگران. (1396). تهران: انتشارات ویرایش.
- ارجمندنیا، علیاکبر و دیگران. روانشناسی آموزش کودکان با نیازهای ویژه. (1399). تهران: انتشارات سمت.
- وایس، رابرت. آسیبشناسی روانی کودک و نوجوان. ویراست سوم، ترجمه سیدمحمدی، یحیی. (1399). تهران: انتشارات ارسباران.
- وایس، رابرت. روانشناسی مرضی کودک و نوجوان. ترجمه گنجی، مهدی و دیگران. (1397). تهران: انتشارات ساوالان.
روانشناسي رشد| 20 سوال
- روانشناسی رشد 1 و 2 روان آموز
- کرین، ویلیام. نظریههای رشد: مفاهیم و کاربردها. ویراست ششم، ترجمهی خوینژاد، غلامرضا و رجایی، علیرضا. (1401). تهران: انتشارات رشد.
- پاپالیا، دایان؛ الدز، سالی؛ فلدمن، روت. روانشناسی رشد و تحول انسان. ترجمهی عرب قهستانی، داوود و دیگران. (1401). تهران: انتشارات سمت.
- برک، لورا. روانشناسی رشد. ترجمهی سیدمحمدی، یحیی. (1401). تهران: انتشارات ارسباران. جلد 1 و 2.
- منصور، محمود. روانشناسی ژنتیک: تحول روانی از تولد تا پیری. (1401). تهران: انتشارات سمت.
- دادستان، پریرخ و منصور، محمود. روانشناسی ژنتیک 2: نظامهای تحولی از روانتحلیلگری تا رفتارشناسی و نظامهای عینی. (1400). تهران: انتشارات رشد.
در روانشناسی رشد 1 و 2 روان آموز از کدام منابع استفاده شدهاست؟
- کرین، ویلیام. نظریههای رشد: مفاهیم و کاربردها. ویراست ششم، ترجمهی خوینژاد، غلامرضا و رجایی، علیرضا. (1401). تهران: انتشارات رشد.
- منصور، محمود. روانشناسی ژنتیک: تحول روانی از تولد تا پیری. (1401). تهران: انتشارات سمت.
- دادستان، پریرخ و منصور، محمود. روانشناسی ژنتیک 2: نظامهای تحولی از روانتحلیلگری تا رفتارشناسی و نظامهای عینی. (1400). تهران: انتشارات رشد.
- برک، لورا. روانشناسی رشد: از لقاح تا کودکی. ترجمهی سیدمحمدی، یحیی. (1401). جلد اول. تهران: انتشارات ارسباران.
- برک، لورا. روانشناسی رشد: از نوجوانی تا پایان زندگی. ترجمهی سیدمحمدی، یحیی. (1401). جلد دوم. تهران: انتشارات ارسباران.
- پاپالیا، دایان؛ الدز، سالی؛ فلدمن، روت. روانشناسی رشد و تحول انسان. ترجمهی عرب قهستانی، داوود و دیگران. (1401). تهران: انتشارات سمت.
علمالنفس| 15 سوال
- علمالنفس به زبان سادهی روان آموز
- بنیجمالی، شکوهالسادات و احدی، حسن. علمالنفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی و تطبیق آن با روانشناسی جدید. (1390). تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
- احمدی، علیاصغر. روانشناسی شخصیت از دیدگاه اسلامی. (1392). تهران: انتشارات امیر کبیر.
- کجباف، محمدباقر. علمالنفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی (روانشناسی اسلامی). (1394). تهران: انتشارات روان.
در علمالنفس روان آموز از کدام منابع استفاده شدهاست؟
- قرآن کریم
- احمدی، علیاصغر. روانشناسی شخصیت از دیدگاه اسلامی. (1392). تهران: انتشارات امیرکبیر.
- اژهای، جواد. روانشناسی از دیدگاه دانشمندان اسلامی. (1395). تهران: دفتر نشر فرهنگ اسلامی.
- بنیجمالی، شکوهالسادات و احدی، حسن. علمالنفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی و تطبیق آن با روانشناسی جدید. (1390). تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
- حجتی، محمدباقر. روانشناسی از دیدگاه غزالی و دانشمندان اسلامی. (1389). تهران: دفتر نشر فرهنگ اسلامی.
- شیخ بهایی، کشکول، جلد 1.
- طباطبایی، محمدحسین. بدایهالحکمه. (1391). ترجمهی شیروانی، علی. قم: انتشارات دارالعلم.
- طباطبایی، محمدحسین. نهایهالحکمه. (1392). ترجمهی تدین، مهدی. تهران: مرکز نشر دانشگاهی.
- عثمان، عبدالکریم. روانشناسی از دیدگاه غزالی و دانشمندان اسلامی: مفهوم نفس و روان انسان. (1387). تهران: دفتر نشر فرهنگ اسلامی.
- کجباف، محمدباقر. علمالنفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی (روانشناسی اسلامی). (1394). تهران: انتشارات روان.
- مطهری، مرتضی. فلسفه اخلاق. (1373). تهران: انتشارات صدرا.
- مطهری، مرتضی. فطرت. (1386). تهران: انتشارات صدرا.
- نجاتی، محمدعثمان. روانشناسی از دیدگاه دانشمندان مسلمان. ترجمهی بهشتی، سعید. (1395). تهران: انتشارات رشد.
آمار و روش تحقيق| 20 سوال
- آمار و روش تحقیق مدرسان شریف (اگر برای این درس، کلاس آموزشی میگذرانید، بهتر است جزوه یا منبع موردنظر استادتان را جایگزین کنید.)
- دلاور، علی. احتمالات و آمار کاربردی در روانشناسی و علوم تربیتی. (1399). تهران: انتشارات رشد.
- دلاور، علی. روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی. (1401). تهران: انتشارات ویرایش.
- سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس؛ حجازی، الهه. روشهای تحقیق در علوم رفتاری. (1401). تهران: انتشارات آگه.
- حسنزاده، رمضان. روشهای تحقیق در علوم رفتاری. (1397). تهران: انتشارات ساوالان.
روانشناسي فيزيولوژيك، انگيزش و هيجان| 15 سوال
- روانشناسی فیزیولوژیک روان آموز
- خداپناهی، محمدکریم. روانشناسی فیزیولوژیک. (1401). تهران: انتشارات سمت.
- حائری روحانی، سیدعلی. فیزیولوژی اعصاب و غدد درونریز. (1401). تهران: انتشارات سمت.
- انگیزش و هیجان روان آموز
- ریو، مارشال. انگیزش و هیجان. ترجمهی سیدمحمدی، یحیی. (1401). تهران: انتشارات ویرایش.
- خداپناهی، محمدکریم. انگیزش و هیجان. (1401). تهران: انتشارات سمت.
در روانشناسی فیزیولوژیک و انگیزش و هیجان روان آموز از کدام منابع استفاده شدهاست؟
- خداپناهی، محمدکریم. روانشناسی فیزیولوژیک. ویراست سوم. (1401). تهران: انتشارات سمت.
- حائری روحانی، سیدعلی. فیزیولوژی اعصاب و غدد درونریز. (1401). تهران: انتشارات سمت.
- معظمی، داوود. مقدمات نوروسایکولوژی. (1400). تهران: انتشارات سمت.
- ریو، مارشال. انگیزش و هیجان. ترجمهی سیدمحمدی، یحیی. (1401). تهران: انتشارات ویرایش.
- خداپناهی، محمدکریم. انگیزش و هیجان. (1401). تهران: انتشارات سمت.
ظرفیت پذیرش دانشگاهها در روانشناسی بالینی، وزارت علوم
خب حالا دروس امتحانی آزمون و ضرایب کنکور ارشد روانشناسی بالینی را دقیق و باجزئیات میشناسیم. برویم از ظرفیت پذیرش دانشگاههای دولتی، غیرانتفاعی و پیامنور در نوبتهای روزانه، شبانه و پردیس خودگردان، سردربیاوریم.
رشته | دانشگاه | ظرفیت | ||
روزانه | شبانه | خودگردان | ||
روانشناسی بالینی | دانشگاه اصفهان | 3 | 2 | 1 |
دانشگاه الزهرا (ویژه خواهران) | 10 | 2 | – | |
دانشگاه تبریز | 6 | 4 | 6 | |
دانشگاه تهران | 5 | 3 | 5 | |
دانشگاه خوارزمی- تهران (محل تحصیل کرج) | 9 | 3 | – | |
دانشگاه سمنان (محل تحصیل مهدیشهر) | 6 | 3 | – | |
دانشگاه شاهد- تهران | 4 | 2 | – | |
دانشگاه شهید باهنر- کرمان | 9 | 3 | – | |
دانشگاه شهیدبهشتی- تهران | 4 | 2 | 2 | |
دانشگاه شهید چمران- اهواز | 10 | – | – | |
دانشگاه شیراز | 14 | – | 14 | |
دانشگاه علامه طباطبایی- تهران | 6 | 3 | – | |
دانشگاه فردوسی- مشهد | 8 | 4 | – | |
دانشگاه کردستان- سنندج | 12 | 1 | – | |
دانشگاه محقق اردبیلی- اردبیل | 12 | – | – | |
دانشگاه پیام نور استان تهران- تهران جنوب | 20 | – | – | |
دانشگاه غیرانتفاعی خاتم-تهران | 20 | – | – | |
دانشگاه غیرانتفاعی شهاب دانش- قم | 20 | – | – | |
دانشگاه غیرانتفاعی علم و هنر- یزد | 20 | – | – | |
موسسه غیرانتفاعی حکیم طوس-مشهد | 20 | – | – | |
موسسه غیرانتفاعی حکیم ناصر خسرو- ساوه | 13 | – | – | |
موسسه غیرانتفاعی آپادانا- شیراز | 20 | – | – | |
موسسه غیرانتفاعی علوم و فناری آریان-امیرکلا بابل | 20 | – | – | |
موسسه غیرانتفاعی مجازی ایرانیان- تهران | 30 | – | – | |
روانشناسی بالینی گرایش خانواده | دانشگاه شهید بهشتی تهران | 6 | – | 6 |
دانشگاه جامع انقلاب اسلامی- تهران | 6 | – | – | |
موسسه غیرانتفاعی علوم و فناوری آرایان- امیرکلا بابل | 15 | – | – | |
دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ- تهران | 20 | – | – | |
روانشناسی بالینی کودک و نوجوان | دانشگاه تبریز | 6 | 4 | 6 |
دانشگاه اصفهان | 3 | 3 | – | |
دانشگاه خوارزمی- تهران(محل تحصیل کرج) | 9 | 3 | – | |
دانشگاه شهید بهشتی-تهران | 4 | 2 | 2 | |
دانشگاه پیام نور استان بوشهر- مرکز بوشهر | 20 | – | – | |
دانشگاه غیرانتفاعی علم و هنر- یزد | 20 | – | – | |
موسسه غیرانتفاعی رشدیه- تبریز | 20 | – | – |
چطور در کنکور ارشد با یک تیر، دو نشان بزنیم؟
شما که تا اینجای مطلب، همراه ما آمدهاید، حتما تصمیمتان را گرفتهاند که در کنکور کارشناسیارشد، گرایش روانشناسی بالینی را انتخاب خواهیدکرد اما اگر هنوز چندان در انتخابتان مصمم نیستید و بین بالینی و عمومی مرددید یا بیشتر از گرایش، قبولی در دانشگاه برایتان اهمیت دارد، میتوانید موقع درس خواندن همزمان روی هر دو گرایش تمرکز کنید. روانشناسی بالینی و عمومی، در منابع و ضرایب، دقیقا مثل هماند؛ جز اینکه در گرایش عمومی، درس روانشناسی بالینی، ضریب ندارد و درعوض، روانشناسی عمومی به سرفصلهایش اضافه میشود، با ضریب 2. پس کافیست برای یک درس اضافهتر روانشناسی عمومی هم وقت بگذارید تا حق انتخاب بیشتری داشتهباشید.
کتابهای جامع کنکور ارشد روانشناسی بالینی
پیدا کردن یکی یکی منابع برای هر درس، از این سایت و آن کتابفروشی، آنقدر سخت و کلافهکننده است که ما به کنکوریها کاملا حق میدهیم حوصلهی انجام دادنش را نداشتهباشند. برای همین، همهی منابع کنکور را بهتفکیک درسها و درقالب یک بستهی کامل تخفیفدار برایتان جمعآوری کردهایم که بهراحتی میتوانید تهیه کنید.
سوالات متداول
آزمون ارشد در تمامی رشتههای امتحانی در روزهای پنجشنبه و جمعه 11 و 12 اسفندماه برگزار خواهدشد.
سال گذشته، ثبتنام برای آزمون ارشد در تمامی رشتههای امتحانی، در 16 تا 22 آذرماه انجام شد.
برای تهیهی منابع آزمون، میتوانید به بخش فروشگاه روانآموز مراجعه کنید.